Alla inlägg under november 2016

Av Malin Persson Svensson - 28 november 2016 20:48

Hej! Förlåt för dålig uppdatering. I Torstas åkte jag och mina två systrar till Stockholm. På Torsta kväll åkte vi till SIHS då vi kollade bär det red och så gick vi och kollade vad där fanns men köpte inget för jag ska snart köpa en ny ridhjälm. På Fredagen gick vi i stan och kollade då köpte jag två par byxor. Sedan på Lördagen åkte vi hem. Det var så roligt blev så glad när vi satt på tåget dit då jag fick reda på vart vi skulle. Det var en överraskning till mig från mina systrar. Är så glad att jag har dom som mina systrar.

[Bild]

[Bild]

Av Malin Persson Svensson - 12 november 2016 20:22

Dagens LC gick super bra<3. Hel nolla och slutade på en 8:onde placering och tvåa i lilla klubbmästerskapet :)och hon var också väldigt pigg ?då taggar vi om till Lb imorgon #22år #katitzie

[Bild]

Av Malin Persson Svensson - 11 november 2016 21:55

Hej! Idag så har jag förberett lite inför tävling imorgon med Katitzie. Blev tyvär ingen tävling för Julla.
För att vi trodde att vi hade kvarka i stallet vilket är någonslaks feber som är väldigt smittosam. Vi fick besked om att vi inte hade det ikväll vilket är lite sent att ändra sig som tur är så har vi inte det vi får väll börja med en pay and jump till att börja med. Men ska fortfarande tävla Katitzie i LC och Lb.

[Bild]

Av Malin Persson Svensson - 10 november 2016 22:26

Hej! Till helgen blir det tävling för min del. På lördag ska jag hoppa en Le med Jullan och med Katitzie en LC. På söndagen blir det en debut i Lb med Katitzie. Längtar så mycket<3:)

[Bild]

Av Malin Persson Svensson - 4 november 2016 09:25

Hoppträningen igår gick både bra och dåligt. Det dåliga var att hon stannade ett räcke då jag var väldigt nära på att trilla av men till slut kom vi över det. Men då skulle jag hoppa en oxer på samma linje och då stannade hon på den också men till slut fick jag över henne där med. Sedan kom jag på hella banan en gång till och samma linje men då var det inga problem hon tittade inte ens till.
Det kan vara att hon testar mig nu i början. :)<3

Av Malin Persson Svensson - 2 november 2016 22:01

Idag har det bara varit en vanlig dag i stallet. Jag red bara Jullan idag för att jag ska hoppträna imorgon med henne. Så det kommer säkert några bilder imorgon<3:)

Av Malin Persson Svensson - 1 november 2016 23:30

På helgens tävling/ hoppallsvenskan gick super bra. I grunden var jag nolla och i omhoppningen var vi också nolla. ?på andra hindret i omhoppningen hoppade hon av lite förtidigt och jag hängde inte med så jag tappade stigbyglen. Banan på filmen låg på en meter. Men Katitzie är snäll och ställer upp och gör så gott hon kan ?????#katitzie ?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards